هنر عشق

ناصحم گفت که: «جز غم چه هنر دارد عشق؟» برو ای خواجه‌ی عاقل! هنری بهتر از این؟! حافظ

هنر عشق

ناصحم گفت که: «جز غم چه هنر دارد عشق؟» برو ای خواجه‌ی عاقل! هنری بهتر از این؟! حافظ

شهر قدیم تهران

سلام بچه های عزیز
این عکس دیدنی برام جالب بود که دوست داشتم به شما هم نشون بدم.
این عکس ها مال چند سال پیش توی شهر تهران بوده!!!!!!!!! 

برای دیدن عکس رو ادامه مطلب ببینید.... 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
کدهای جاوا جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 http://www.javakod-a.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری به من هم دیه سری بزن و در خبرنامه ی وبلاگ عضو شو تا از به روز شدن وبلاگ با خبر بشی و هر هفته یک کد جاوا به ایمیلت فرستاده می شه و اگه دوست داشتی با ما تبادل لینک کنهی ما را لینک کن وبه ما خبر بده تا لینکت کنم

کلاس دوست داشتنی جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 http://lovingclass.blogsky.com/

مانیا با فکرهای زیبایش ماندنی است .
سلام به شما
عکس هاتون جالب بود. متشکرم

خیلی ممنون

عماد شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 http://iceberg.blogsky.com

سلام دوست عزیز..وبلاگ جالبی دارین ..باید بگم که گل کاشتین با این مغزت..خوانندگان گرامی استاد مارو داشته باشین..امیدوارم که این وبلاگ مثل خودتون همیشه آپدیت و بروز باشه...هرکاری از دستم برمیاد در خدمتتون هستم با اینکه اگه هم کمکتون کرده باشم از روی حس انسان دوستیمه..خوشحال میشم که به وبلاگم سر بزنین و تبادل لینک کنیم..به امید موفقیت های روز افزونتون

نازنین دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:28

به به سلاااام وبلاگت خیلی جالب و قشنگ بود...
خیلی چیزهارو دیدم و آموختم دست درد نکنه.
باز هم ادامه بده!!!! D;

سلام گلم مرسی چشم حتما فعلا چند روز نمی ذارم هر وقت adsl گرفتم تمام اطلاعات رو میذارم ایشاالله

عارف چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17

سلام واقعا قشنگ بود حیف می کردم خودم می گفتم ایران قبلی کجا حالا کجا!!! دمتون گرم

مرسی عزیزم

محمد یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:17

من عکس قدیمی دوست دارم خیلی قشنگ بود دوباره بزار منتظرم دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد