هنر عشق

ناصحم گفت که: «جز غم چه هنر دارد عشق؟» برو ای خواجه‌ی عاقل! هنری بهتر از این؟! حافظ

هنر عشق

ناصحم گفت که: «جز غم چه هنر دارد عشق؟» برو ای خواجه‌ی عاقل! هنری بهتر از این؟! حافظ

ضرب المثل های مشهور ایرانی

سلام بچه های عزیز  

بعضی وقتها ضرب المثلها خیلی به ما کمک می کند تا منظورمان را بهتر به طرف مقابل بفهمانیم. 

من سعی میکنم تعدادی از این ضرب المثلها را در اختیار شما بگذاریم تا برای ارتباط بهتر از انها استفاده کنید.  

ادامه مطلب کلیک کنید.......

 

 

انشالله هر ماه تعدادی از این ضرب المثل ها را به شما معرفی می کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ئاگرین جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 http://www.outofmean.persianblog.ir

ضرت المثل نه ضرب المثل!!!
من کمکتون می کنم چند تا بنویسید
چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
کوری عصا کش کور دگر بود
نه خود خورم نه کس دهم گنده کنم به سگ دهم
سالی مه تکوست از بهارش پیداست

مرسی ..... باشه حتما ....

مونا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:35

سلام خواهر جون خیلی ضرب المثل خوبی بود باز هم ادامه بده.موفق باشید عزیزدلم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 http://no-1.blogsky.com

ممنوووووووووون ، خیلی جالب بودن .... منتظر بعدی ها هستیم
"آب از سرچشمه گل آلود است" اینو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد